Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

wymiana i zwroty

Klient ma prawo zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Towar, który klient chce zwrócić lub wymienić nie może nosić żadnych śladów użytkowania, nie może być zniszczony lub uszkodzony. Również metki lub inne oznaczenia znajdujące się na wyrobie nie mogą być w żaden sposób zerwane, czy naruszone.

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru, należy złożyć na piśmie lub drogą elektroniczną wypełniony formularz wymiany/zwrotu.

Reklamację można złożyć na piśmie lub drogą elektroniczną poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji.

Reklamacji nie podlegają:

- naturalne właściwości przędzy – takie jak pilingowanie (mechacenie się) dzianiny,

- wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania wyrobu, a zwłaszcza z nieprzestrzegania przepisów prania.

Przy dokonywaniu zwrotu towaru zamawiający do przesyłki powinien dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz podać dane konta bankowego do zwrotu pieniędzy za towar. Przy składaniu reklamacji, zamawiający powinien oprócz dołączenia do przesyłki dowodu zakupu, określić także przyczynę uzasadniającą wystąpienie z reklamacją.

Zamawiający odsyła produkty na swój koszt na adres: Włóczkowe Love Marta Kawa, ul. Sikorskiego 9, 35-304 Rzeszów, z dopiskiem na przesyłce: „zwrot”,  „wymiana” lub „reklamacja”.

Jeżeli zamawiający chce wymienić produkt (np. na inny rozmiar, kolor itp.), wówczas wymiana odbywa się na koszt zamawiającego.

Sklep rozpatruje reklamacje w dni robocze w godzinach pracy sklepu 8 – 16, w terminie 14 dni.

Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe